24 Kasım 2010 Çarşamba

HİÇ SIKINTILARI

Çocukken hani
Hatırlar mısın hep o içinde duyduğun
Sonsuz huzur halini
Sebep aramazdın
Neden arayasın ki
Henüz öğrenmemiştin
Durduk yere
Kendi kendinin
İçini sıkma kabiliyetini


Gelecek müfredatında da yoktu halbuki.
Nefes alma boşlukları
Doldurulmaya hazırken beyninin
Gereksiz bir, gereksiz iki, gereksiz iki a, gereksiz iki a i...
Konu çoktu düşünme, hissetme birimlerini felçleştirmeye yetecek
Her şeye rağmen
İnsaflıydı yapılacaklar döngüsü cadısı
"İçini sıkan tırışkadan sebep bul"
Maddesinden yoksundu kurallar kitabı
Gel zaman git zaman
O kadar toz yuttun ki sayfalardan
Aklında bir toz tanesi boşluğu kalmadı
Öbek öbek
Gitti kalbinde topaklandı
Kazanmak istiyorsan
Daha çok toz yutman gerek
Bu dünyanın galibi,
Tozlar kapladı kalbini.

İçinde eskilerden bir eksiklik duyarsan
Bil ki
İyi bir öğrenci oldun
İtaat ettin, sürüklediler seni
"Bir yerde" sanırken kendini
Kayboldun.
Çöplük beynin artık düşünemezken
Yine o sızıyı duydun
Huzur da neydi,
Nasıl hissettirirdi
Çoktan unuttun.
Bir başka alemde
Tüm tozlarından arınmak üzere
(H)iç sıkıntılarınla
Varlığını uyuşturdun...

2 yorum:

  1. Wayy way, bizim kucuk canavar nelerde yazarmıs!
    Aynen devam, sevdım ben bu ısı.

    YanıtlaSil
  2. Bu isi sevmene sevindim ama kimsin acaba sevgili pukuman merak ettim :) kucuk canavar seklindeki hitaptan bi cagrisim yapmayi denemis olsam da bulamadim :)

    YanıtlaSil